J. Bodenlos: Budeme požadovat protihluková opatření na magistrále

J. Bodenlos: Budeme požadovat protihluková opatření na magistrále

Budeme požadovat protihluková opatření na magistrále. Tuhle větu jsem si přečetl ve volebním programu Trojkoalice pro Prahu 4. A ejhle, když hlavní město Praha pomůže občanům v Krči a postaví osm metrů vysokou prosklenou bariéru, tak se to Zeleným zase nelíbí. Výstavbu této zdi rozhodně považuji užitečnou pro občany. Stručně řečeno: Povedlo se. Ochráníme tak především děti v ZŠ Bítovská i obyvatele okolních domů před hlukem i výfukovými zplodinami. Není to dokonalé, ale částečně to pomůže. Do budoucna si dokážu představit obdobnou zeď na druhé straně ulice 5. května, pokud tam vznikne souvislá zástavba. Pozitivně hodnotím výstavbu nájezdů z/do Vyskočilovy ulice. Vzhledem k položení tichého asfaltu je podle mě také v pořádku loňské zvýšení maximálně povolené rychlosti z 50 km/h. I když já bych osobně podpořil 70 km/h, a ne současných 80 km/h. Bohužel musím prohlásit, že co se týče dopravních opatření na magistrále, s bývalým koaličním partnerem Stranou zelených jsme nedokázali najít společnou řeč.

Respektuji, že se mnou každý nemusí souhlasit. Své názory jsem ale ochoten kdykoliv veřejně obhájit jako politik. Nebudu se „schovávat“ jako paní Alžběta Rejchrtová, která se v České televizi v lednu 2016 v reportáži o magistrále prezentovala jako místní obyvatelka z Jihlavské ulice a zamlčela svou funkci radní Prahy 4 pro dopravu i stranickou příslušnost k Zeleným. Ale je pravda, že když jsem se před pár měsíci na zastupitelstvu ptal, kdo z členů rady odpovídá za dopravu, dostalo se mi od pana starosty odpovědi, že si to rozdělují podle okolností. Uznejte, není to šaškárna?

Jiří Bodenlos, zastupitel Praha 4

Článek vyšel 2. 11. 2017 v měsíčníku Vaše 4

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>